Hogyan találom meg a nekem való terméket?
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?
Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?
A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?
Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?
Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.
Mit jelentenek a különféle formátumok?
Hogyan találom meg a nekem való terméket?
Ha konkrét elképzelése van:
A Keresés mezőbe írja be a termék nevét, szerzőjét, vagy pl. az előadó nevét. A kereső kiadja az összes olyan terméket, melyre illik az Ön által beírt kifejezés vagy annak részlete.
Ha csak böngészni szeretne:
Az oldalsó választhat fő kategóriáink közül. Itt látja azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket elrendeztük, hogy Ön könnyebben találhassa meg a keresett műveket. A főoldali ajánlatok között is böngészhet.
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
1. A kiválasztott terméket helyezze a kosarába.
2. Ellenőrizze a mennyiségeket az „Újraszámolás” gombbal.
3. Ha rendelkezik kuponnal, itt válthatja be.
4. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut a számlázási adatokhoz. Ha regisztrált vásárlónk, a regisztrációkor megadott adatok fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kér a számlát, kattintson az adatokat tartalmazó legördülő menüre, és itt válassza ki az Új cím lehetőséget. Töltse ki a mezőket, majd kattintson a Tovább gombra.
5. A következő képernyőn a szállítási adatokat állíthatja be. Alapértelmezettként a számlázási adatok jelennek meg, de a „Másik címre szállítás” gombra kattintva más címet is megadhat.
6. Az utolsó képernyőn még ellenőrizheti a megrendelés adatait. Ha módosítana, kattintson a bal oldalon megjelenő dobozok Változtat lehetőségére.
7. Válassza ki a szállítási módot!
8. Válassza ki a kívánt fizetési módot!
9. A „Véglegesítés” gombra kattintva rendelését véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Iratkozzon fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheti meg.)
Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatjuk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Az elmúlt 2 évben minden küldemény megérkezett. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a szállítóval fel tudjuk venni a kapcsolatot. Ügyfélszolgálatunk készségesen segít. Ha csak a vásárlás idejét, vagy az megrendelő nevét tudja már az alapján is el tudjuk kezdeni “kinyomozni” csomagja sorsát.
Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?
Ha elfelejtette jelszavát, adja meg az e-mail címét, és pillanatok alatt küldünk Önnek egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új jelszavával jelentkezzen be, és változtassa meg azt.
Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?
Kosárba tett termékeket a rendszer akkor menti el, ha Ön be volt jelentkezve, mikor kosárba helyezte azokat.
A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?
A rendeléseket minden nap délben dolgozzuk fel. A szállítás jellemzően 4-7 munkanap.
Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
A szállító futárai naponta 8 és 16 óra között szállítanak. Szállítási címként jelöljön meg olyan címet (pl. munkahely), melyen biztosan elérhető.
Ajándékba rendelnék hangoskönyvet úgy, hogy az ajándékozott vehesse át a csomagot. Hogyan tehetem meg ezt a legegyszerűbben?
A rendelése feladásakor címzettnek az ajándékozottat nevezze meg, szállítási címként pedig szintén az ő címét adja meg. Ilyen esetben célszerű az előzetes átutalással vagy bankkártyával történő fizetési módot választani!
A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizze, helyes email-címet adott-e meg. Amennyiben igen, rendelésének újbóli leadása előtt érdeklődjön ügyfél szolgálati irodánkban e-mailben vagy telefonon a +36303733611-es számon.
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?
Igen. A rendeléseket minden munkanapon délben dolgozzuk fel. Eddig az időpontig jelezheti, ha indokolt esetben a rendelésén módosítani kíván.
Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.
Az ajándékutalványok érvényességi idejét az utalványon feltüntettük. Kérjük, ellenőrizze érvényességét, valamint, hogy a kódot helyesen írta-e be. Minden ajándékutalvány csak egyszer váltható be! Azaz a bevásárlókosár mellett, pozitív egyenleg esetén megjelenik a levásárolható összeg. Ha mindezek után is problémája van, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon (+36303733611) vagy e-mailben.
Mit jelentenek a különféle formátumok?
- audio CD: A rövidebb könyvek audio CD formában kerülnek forgalomba. Minden CD-lejátszón meghallgatható. Hossza átlagosan 60-70 perc. Egy kiadvány akár 8-9 CD-ből is állhat.
- MP3 CD: Általában a hosszabb terjedelmű könyvek mp3 formátumban kerülnek forgalomba. Lejátszható minden olyan készüléken, melyen fel van tüntetve, hogy mp3 formátum lejátszására alkalmas. Átlagosan 4-8 órányi felvétel hallható egy kiadványon. Persze vannak ennél jóval hosszabb lemezek is szerencsére.
- könyv + CD: Könyv vagy füzet audio CD vagy mp3 CD-melléklettel. A CD-melléklet általában a könyv belsejében található.
- letölthető formátum: A hangoskönyvet MP3 formátumban töltheted le. Bankkártyás fizetés után a fiókodba belépve a Letölthető termékeim menüpontban találod ezeket! Ha a kosaradban van letölthető és lemezes hangoskönyv is, akkor is csak bankkártyával tudsz fizetni. A letöltési hivatkozás e-mailben is meg fog érkezni. Az e-mail automatikusan kerül kiküldésre. Ez bankkártyás fizetés esetén azonnal, átutalás esetén pedig akkor, amikor a Bank visszajelzi azt a számlázó rendszer felé. Ez utóbbira nincs ráhatásunk, ennek átfutási ideje 4-12 óra. A letölthető hangoskönyvekre az alábbi korlátozások vonatkoznak: a könyv letöltésére 30 nap áll rendelkezésre, ez idő alatt 6 alkalommal engedi a rendszer a letöltés megkezdését.