Szállítási információk

A megrendelt hangoskönyveket a FÁMA Futárszolgálat vagy Packeta segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre. A szállítás jellemzően 4-7 munkanap.

Szállítási áraink

Magyarország területén 20 000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítási díj ingyenes.

Az utánvételes kézbesítés díja + 210 Ft + 5% áfa (Futárszolgálat, Személyes átvétel esetén) és + 400.- Ft + 5% áfa (Packeta átvétel esetén).


Szállítási cím
Rendelés összege
Szállítási módSzállítási ár
Magyarország         1,-Ft  – 19 999,-Ft-igPacketa Csomagpont1300 Ft + 5% áfa
Magyarország         20 000,-Ft     felettPacketa Csomagpontingyenes

Szállítási cím
Rendelés összege
Szállítási módSzállítási ár
Magyarország                 0,-Ft  –    9 999 Ft-igFutárszolgálat1688 Ft +  5% áfa
Magyarország         10 000,-Ft  –  19 999,-Ft-igFutárszolgálat1588 Ft + 5% áfa
Magyarország         20 000,-Ft     felettFutárszolgálatingyenes

Amennyiben külföldre szeretne rendelni, kérem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. 

Személyes átvétel 

Pomázi raktárunkban rendelése személyesen, díjmentesen átvehető. Hétfőtől – péntekig 7:00 és 15:00 óra között. Kérjük, hogy a pontos összeggel készüljenek. Az utánvételes kézbesítés díja + 210.- Ft. Cím: Robox Kft.  Pomáz, 054/776 hrsz., 2013. Térkép. 

Szállítási információk

A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelzõ e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás idõpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, amit megtalál a küldeményben!

Néhány fontos tudnivaló

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:

* A kézbesítés legtöbbször munkaidõben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
* Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelõ mezõkben megad, az automatikusan, ellenõrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelõ, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplõ nevet is.
* Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.

Sérülés

Normál küldeményeknél – a biztonságos csomagolás miatt – a sérülés viszonylag ritka. Az ilyen esetekre a Garancia fejezet alatt leírt szabályok vonatkoznak.

Mi a teendõ, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekrõl pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Elso lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.



Packeta átvételi lehetőség


Találja meg az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyeti

Magyarországon már közel 1000, cégcsoport szinten pedig több mint 10 000 átvevőhelyünk érhető el az Ön számára.
https://www.packeta.hu/atvevohelyek


4 ok, amiért a Packeta-val történő kézbesítést érdemes választania

  • Gyorsan és kényelmesen: Csupán az SMS-ben és e-mailben is megkapott jelszót kell megadnia az átvevőhelyen az átvételhez.
  • Készpénz vagy kártya: Az utánvétet kifizetheti készpénzben, érintésmentesen kártyával, illetve előre, a Packeta mobilalkalmazásban is a megrendelt termék után.
  • A csomag megőrzésének meghosszabbítása: Az sem tudja hol áll a feje, és még a csomagját is át kellene vennie? Küldjön válasz SMS-t, és ingyenesen meghosszabbítjuk csomagjának tárolási idejét 21 napra.
  • Ellenőrzés és visszaküldés: Az átvevőhelyen ellenőrizheti, hogy rendben érkezett-e meg a termék, és probléma esetén azonnal visszaküldheti azt.
  • A csomag útjának online nyomon követése: Átadta-e már nekünk a csomagot a webáruház? Mikor dolgozták fel a depóban? A nyomon követésnek köszönhetően mindig tudhatja, merre jár a csomagja. Kövesse nyomon az útját!
Vélemény, hozzászólás?