Gyakran ismételt kérdések

Hogyan találom meg a nekem való terméket?

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?

Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

Ajándékba rendelnék hangoskönyvet úgy, hogy az ajándékozott vehesse át a csomagot. Hogyan tehetem meg ezt a legegyszerubben?

A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.

Mit jelentenek a különféle formátumok?

 

Hogyan találom meg a nekem való terméket?

Ha konkrét elképzelése van:
A Keresés mezőbe írja be a termék nevét, szerzőjét, vagy pl. az előadó nevét. A kereső kiadja az összes olyan terméket, melyre illik az Ön által beírt kifejezés vagy annak részlete.
Ha csak böngészni szeretne:
Az oldalsó választhat fő kategóriáink közül. Itt látja azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket elrendeztük, hogy Ön könnyebben találhassa meg a keresett műveket. A főoldali ajánlatok között is böngészhet.

 

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

1. A kiválasztott terméket helyezze a kosarába.
2. Ellenőrizze a mennyiségeket az „Újraszámolás” gombbal.
3. Ha rendelkezik kuponnal, itt válthatja be.
4. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jut a számlázási adatokhoz. Ha regisztrált vásárlónk, a regisztrációkor megadott adatok fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kér a számlát, kattintson az adatokat tartalmazó legördülő menüre, és itt válassza ki az Új cím lehetőséget. Töltse ki a mezőket, majd kattintson a Tovább gombra.
5. A következő képernyőn a szállítási adatokat állíthatja be. Alapértelmezettként a számlázási adatok jelennek meg, de a „Másik címre szállítás” gombra kattintva más címet is megadhat.
6. Az utolsó képernyőn még ellenőrizheti a megrendelés adatait. Ha módosítana, kattintson a bal oldalon megjelenő dobozok Változtat lehetőségére.
7. Válassza ki a szállítási módot!
8. Válassza ki a kívánt fizetési módot!
9. A „Véglegesítés” gombra kattintva rendelését véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.

 

Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Iratkozzon fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheti meg.)
Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatjuk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.

 

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk.  Az elmúlt 2 évben minden küldemény megérkezett. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a szállítóval fel tudjuk venni a kapcsolatot. Ügyfélszolgálatunk készségesen segít. Ha csak a vásárlás idejét, vagy az megrendelő nevét tudja már az alapján is el tudjuk kezdeni “kinyomozni” csomagja sorsát.

 

Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?

Ha elfelejtette jelszavát, adja meg az e-mail címét, és pillanatok alatt küldünk Önnek egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új jelszavával jelentkezzen be, és változtassa meg azt.

 

Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?

Kosárba tett termékeket a rendszer akkor menti el, ha Ön be volt jelentkezve, mikor kosárba helyezte azokat.

 

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?

A rendeléseket minden nap délben dolgozzuk fel. Amennyiben minden rendelt termék van raktáron, a futár másnap kézbesíti a csomagot. Ha olyan terméket is rendelt, melynek státusza: „nincs raktáron ”, ekkor a rendszer az egész rendelést eszerint a státusz szerint kezeli, azaz a szállítás várható határideje ehhez fog igazodni. A termékek beszerzése legfeljebb 3 munkanapot vesz igénybe.

 

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

A szállító futárai naponta 8 és 16 óra között szállítanak. Szállítási címként jelöljön meg olyan címet (pl. munkahely), melyen biztosan elérhető.

 

Ajándékba rendelnék hangoskönyvet úgy, hogy az ajándékozott vehesse át a csomagot. Hogyan tehetem meg ezt a legegyszerűbben?

A rendelése feladásakor címzettnek az ajándékozottat nevezze meg, szállítási címként pedig szintén az ő címét adja meg. Ilyen esetben célszerű az előzetes átutalással vagy bankkártyával történő fizetési módot választani!

 

A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizze, helyes email-címet adott-e meg. Amennyiben igen, rendelésének újbóli leadása előtt érdeklődjön ügyfél szolgálati irodánkban e-mailben vagy telefonon a +36303733611-es számon.

 

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Igen. A rendeléseket minden munkanapon délben dolgozzuk fel. Eddig az időpontig jelezheti, ha indokolt esetben a rendelésén módosítani kíván.

 

Az ajándékutalványt vagy akciós kódot nem fogadja el a rendszer.

Az ajándékutalványok érvényességi idejét az utalványon feltüntettük. Kérjük, ellenőrizze érvényességét, valamint, hogy a kódot helyesen írta-e be. Minden ajándékutalvány csak egyszer váltható be! Azaz a bevásárlókosár mellett, pozitív egyenleg esetén megjelenik a levásárolható összeg. Ha mindezek után is problémája van, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon (+36303733611) vagy e-mailben.

 

Mit jelentenek a különféle formátumok?

  • audio CD: A rövidebb könyvek audio CD formában kerülnek forgalomba. Minden CD-lejátszón meghallgatható. Hossza átlagosan 60-70 perc. Egy kiadvány akár 8-9 CD-ből is állhat.
  • MP3 CD: Általában a hosszabb terjedelmű könyvek mp3 formátumban kerülnek forgalomba. Lejátszható minden olyan készüléken, melyen fel van tüntetve, hogy mp3 formátum lejátszására alkalmas. Átlagosan 4-8 órányi felvétel hallható egy kiadványon. Persze vannak ennél jóval hosszabb lemezek is szerencsére.
  • könyv + CD: Könyv vagy füzet audio CD vagy mp3 CD-melléklettel. A CD-melléklet általában a könyv belsejében található.
  • letölthető formátum: A hangoskönyvet MP3 vagy m4b, AAC (iPod) formátumban töltheted le. Bankkártyás fizetés után a fiókodba belépve a Letölthető termékeim menüpontban találod ezeket!. Ha a kosaradban van letölthető és lemezes hangoskönyv is, akkor is csak bankkártyával tudsz fizetni.
Vélemény, hozzászólás?