A megrendelt hangoskönyveket a FÁMA Futárszolgálat, az MPL vagy Packeta segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre. A szállítás jellemzően 4-7 munkanap. A feltüntetett szállítási ár tartalmazza a csomagolás díját is.
Szállítási áraink
Magyarország területén 22 000,- Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítási díj ingyenes.
Az utánvételes kézbesítés díja + 210 Ft + 5% áfa (Futárszolgálat, Személyes átvétel esetén) és + 400.- Ft + 5% áfa (Packeta és Easybox átvétel esetén).
Szállítási cím |
Rendelés összege |
Szállítási mód | Szállítási ár |
Magyarország | 1,-Ft – 21 999,-Ft-ig | Packeta vagy Esayboy Csomagpont | 1800 Ft + 5% áfa |
Magyarország | 22 000,-Ft felett | Packeta vagy Esayboy Csomagpont | ingyenes |
Szállítási cím |
Rendelés összege |
Szállítási mód | Szállítási ár |
Magyarország | 0,-Ft – 21 999 Ft-ig | Futárszolgálat (FÁMA) | 1900 Ft + 5% áfa |
Magyarország | 22 000,-Ft felett | Futárszolgálat (FÁMA) | ingyenes |
Szállítási cím |
Rendelés összege |
Szállítási mód | Szállítási ár |
Magyarország | 0,-Ft – 21 999 Ft-ig | Futárszolgálat (MPL) | 2250 Ft + 5% áfa |
Magyarország | 22 000,-Ft felett | Futárszolgálat (MPL) | ingyenes |
Amennyiben külföldre szeretne rendelni, kérem vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Személyes átvétel
Pomázi raktárunkban rendelése személyesen, díjmentesen átvehető. Hétfőtől – péntekig 7:00 és 15:00 óra között. Kérjük, hogy a pontos összeggel készüljenek. Az utánvételes kézbesítés díja + 210.- Ft. Cím: Robox Kft. Pomáz, 054/776 hrsz., 2013. Térkép.
Szállítási információk
A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, amit megtalál a küldeményben!
Néhány fontos tudnivaló
Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:
* A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
* Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezökben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is.
* Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.
Sérülés
Normál küldeményeknél – a biztonságos csomagolás miatt – a sérülés viszonylag ritka. Az ilyen esetekre a Garancia fejezet alatt leírt szabályok vonatkoznak.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.
Packeta átvételi lehetőség
Találja meg az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyeti
Magyarországon már közel 1000, cégcsoport szinten pedig több mint 10 000 átvevőhelyünk érhető el az Ön számára.
Packeta.hu átvevőhelyek
4 ok, amiért a Packeta-val történő kézbesítést érdemes választania
- Gyorsan és kényelmesen: Csupán az SMS-ben és e-mailben is megkapott jelszót kell megadnia az átvevőhelyen az átvételhez.
- Készpénz vagy kártya: Az utánvétet kifizetheti készpénzben, érintésmentesen kártyával, illetve előre, a Packeta mobilalkalmazásban is a megrendelt termék után.
- A csomag megőrzésének meghosszabbítása: Az sem tudja hol áll a feje, és még a csomagját is át kellene vennie? Küldjön válasz SMS-t, és ingyenesen meghosszabbítjuk csomagjának tárolási idejét 21 napra.
- Ellenőrzés és visszaküldés: Az átvevőhelyen ellenőrizheti, hogy rendben érkezett-e meg a termék, és probléma esetén azonnal visszaküldheti azt.
- A csomag útjának online nyomon követése: Átadta-e már nekünk a csomagot a webáruház? Mikor dolgozták fel a depóban? A nyomon követésnek köszönhetően mindig tudhatja, merre jár a csomagja. Kövesse nyomon az útját!